Treceți la conținutul principal

ELECTROMAGNETISMUL complet



//ELECTROMAGNETISMUL
//ACTIUNI ELECTROMAGNETICE
//CAMPUL MAGNETIC AL CURENTULUI ELECTRIC

//MAGNETII PERMANENTI SI PROPRIETATILE LOR
//CAMPUL MAGNETIC FORMAT DE UN CURENT LINIAR


//FORMULA 50
//H INTENSITATEA CAMPULUI MAGNETIC
//I CURENTUL
//r DISTANTA PANA LA CURENTUL ELECTRIC
//H = 2 *(I/r)
double H(double I, double r ){
  return  2 *(I/r);
}

//UNITATEA DE INTENSITATE A CAMPULUI MAGNETIC
//Oe OESTED CGS
//BIOT Bi = 10 * AMPER
COST BI = 10 * AMPER;
double BIOT(double  AMPER){
  return  10 * AMPER;
}

//FORMULA 51
//1 H = I * Oe = Bi / cm = 10^3 mOe

double H(double I, double  Oe){
  return  I * Oe;
}

//CAMPUL MAGNETIC GENERAT DE UN CURENT ELECTRIC CIRCULAR
//H = 2*PI 8 ( I/r)
double H(double I, double r ){
  return 2*PI 8 ( I/r) ;
}

//FORMULA 51
//N NR SPIRE
//H=2*PI * (( N * I )/ r)
double H(double N, double  I,double r){
  return  2*PI * (( N * I )/ r);
}

//CAMP MAGNETC AL SOLENOIDULUI
//FORMULA 52
//l LUNGIME SOLENOID
//H = 4*PI * (( N * I) * l));
double H(double N, double  I,duble l){
  return  4*PI * (( N * I) * l));
}



//AMPER SPIRA
//( N * I) * l)) = n * I
double ASP(double n, double  I){
  return  n * I;
}
double NI(double N, double  I,double l){
  return ( N * I) * l));
}


//I = (H*l)/(4 * PI * N)
double I(double H, double  l,double N){
  return (H*l)/(4 * PI * N) ;
}



//FLUX MAGNETIC AL SOLENOIDULUI
//LINII DE FORTA
//FI = H * S
//Mx MAXWELL 
double FI(double H, double  S){
  return  H * S;
}




//FI = N * FI1 = N * H * S
double FI(double N, double  FI1){
  return  N * FI1 ; 
}

double FI(double N, double  H,double S){
  return  N * H * S;
}

//FI = 4 * PI * ((N^2*S)/l)) * I //MAXWELL
double FI(double N, double  S,double l,double I){
  return  4 * PI * ((N^2*S)/l)) * I ;
}


// L = 4 * PI * ((N^2*S)/l))
double L(double N, double S, double l ){
  return   4 * PI * ((N^2*S)/l));
}


//QI = L* I
double QI(double L, double  I){
  return L* I ;
}




//ELECTROMAGNETII SI APLICATIILE LOR
//ELECTROMAGNET

//INDUCTIA MAGNETICA
//FORMULA 55
//PERMEABILITATEA MAGNETICA
// MIU = B / H
double MIU(double B, double  H){
  return  B / H;
}


//B = MIU * H = 4 * PI * MIU * n * I ; //GAUSS
double B(double MIU, double H ){
  return MIU * H = 4 * PI * MIU * n * I ;
}

double B(double MIU, double n ,double I){
  return  4 * PI * MIU * n * I ;
}

//B  = LINII DE FORTA

//FI = B * N * S
double FI(double B, double  N,double S){
  return B * N * S ;
}


//FI = MIU * H * S * N ; //MAXWELL
double FI(double MIU, double  H,double S, double N){
  return  MIU * H * S * N;
}




//PROPRIETATILE SI APLICATIILE ELECTROMAGNETILOR
//ELECTROMAGNETUL POLARIZAT SI APLICATIILE LUI



//FORTA ELECTROMAGNETICA SI APP EI
//ACTIUNEA CAMPULUI MAGNETIC ASUPRA CURENTULUI ELECTRIC
//A*B = l
double l(double A, double B ){
  return A*B ;
}


//FORMULA 56
//F = H * I * l;// DYN
double F(double H, double  I,double l){
  return  H * I * l;
}


//F = 0.1 * H * I * l;
double F(double H, double  I,double l){
  return  0.1 * H * I * l;
}


//F = 0.1 *MIU * H * I * l =  0.1 * B * H * I * l ;  DYN
double F(double MIU,double H, double  I,double l  ){
  return  0.1*  MIU * H * I * l;
}

double F(double B,double H, double  I,double l  ){
  return  0.1 * B * H * I * l;
}
//AMPERMETRUL ELECTROMAGENTIC
//INSTRUMENTE DE MASURAT CU CADRU MOBIL AMPRMETRUL SI VOLTMETRUL

//U = (RC + RA) * I
double U(double RC, double RA,double I ){
  return (RC + RA) * I ;
}



//PRINCIPIUL DE FUNCTIONARE AL ELECTROMOTORULUI
//DIFUZORUL ELECTRODINAMIC


//ACTIUNEA RECIPROCA A CURENTILOR ELECTRICI
//FORTA ELECTRODINAMICA

//FORMULA 57
F = 0.02 * MIU * ((I1 * I2 * l)/r);
double F(double MIU, double  1I, double I2, double l, double r){
  return  0.02 * MIU * ((I1 * I2 * l)/r);
}



//UNITATEA MKSA DE INTENSITATE
//F = 2 * MIU * ((I1 * I2 * l)/r);
double F(double MIU, double  1I, double I2, double l, double r  ){
  return  2 * MIU * ((I1 * I2 * l)/r);
}


//WHERE r = 1 m
// F/l = 2 * 10^7 N/m
const Fl 2 * 10^7;
double Fl(double , double  ){
  return   2 * 10^7;
}


//MIU = 10^-7 UMKSA
// I 1 = I2 = I = 1A





//CONDUCTOR ELECTRIC
// N = k * U * I * t = k * W
//1 kWh = 3.6 * 10^6 Ws
double N(double k, double U,double I, double t  ){
  return k * U * I * t  ;
}

double N(double k, double W  ){
  return k * W  ;
}




//EXPLICAREA MAGNETISMULUI
//ECHIVALENTA UNUI MAGNET PERMANENT CU UN SOLENOID
//MAGNETISMUL PAMANTESC

//MONTAREA UNUI CIRCUIT CU RELEU ELMAG


//INDUCTIA ELMAG
//TENSIUNEA ELECTRO MOTOARE INDUSA SI LEGILE EI e
//DEFINIREA FENOMENULUI DE INDUCTIE ELMAG


//MARIMEA FORTEI ELMOTO INDUSE
// e PROP DELTA FI
// e PROP N
//DELTA FI = FI2 - FI1
double DELTAFI(double FI2, double FI1 ){
  return  FI2 - FI1;
}


//DELTA t = t2 - t1
double DELTAt(double t2, double  t1){
  return  t2 - t1;
}


//e = PROP 1 / DELTA t
double e(double  DELTAt){
  return   1 / DELTAt;
}


//e = K *((N*DELTA FI)/DELTA t)
double e(double k, double  N, double DELTAFI, double DELTAt){
  return  K *((N*DELTAFI)/DELTAt);
}


//K FACTOR DE PROPORTIONALITATE
// IF e UEM SI DELTA FI UEM THEN K = -1
//e = DELTA FI/DELTA t
double e(double DELTAFI, double DELTAt  ){
  return   DELTAFI/DELTAt;
}




//LEGEA LUI FARADAY
//1 Wb WEBBER = 10^8 MX
//1 Mx = 10^-8 WB
CONST Wb = 10^8;
CONST Mx = 10^-8;

//FORMULA 59
//e = -10 ^-8 *( DELTA FI / DELTA t)

double e(double DELTAFI, double DELTAt  ){
  return -10 ^-8 *( DELTAFI / DELTAt) ;
}




//SENSUL TENSIUNII ELMOTO INDUSE
//DELTA FI > 0
//e = -( DELTA FI / DELTA t)
double e(double DELTAFI, double DELTAt  ){
  return -( DELTAFI / DELTAt) ;
}


//DELTA FI < 0
//e = ( DELTA FI / DELTA t)
double e(double DELTAFI, double DELTAt  ){
  return ( DELTAFI / DELTAt) ;
}



//e INTRUN CONDUCTOR LINIAR
//e = -10^-8 * H * l * v
double e(double H, double  l,double v){
  return  -10^-8 * H * l * v;
}




//EXPLICAREA ELECTRONICA A INDUCTIEI





























































Comentarii

Postări populare de pe acest blog

WINDOWS 10 COMPUTER FREEZING PROBLEM SOLVED

good news : a BIOS UPDATE can resolve the problem but just for a Windows 7 on 64 bits o.s. and the system is not stable all the time. even after  bios update the system can freeze.
new info : u can try to low the screen brightness and see if this error appear so often after 
news: last info !!! maybe a virus. scann our system now with an antivirus i generate this error using other device ( a tablet pc) connected in the same network and the laptop i have this problem just freeze  http://thehackernews.com/2013/10/backdoor-found-in-chinese-tenda.html

news : if u use a tenda router this make couse all this problems



what i discover so far :
1.the electric company have many failure and affect the main ISP router/switch for building  also the router/switch installed by the ISP may be affected by overheating and will crash after a long utilisation on heat conditions 2.the router/switch of ISP affect any router of the user between this router and pc/laptop of client 3.the router and any other device of t…

program principal cpp

#include "clasa.h" #include <stdio.h> #include <conio.h> #include <stdlib.h> #include <string.h> #define DELAY 9000000 void delay() { for(long i=0;i<DELAY;i++); } //constructor cu initializare de la tastatura BigInt::BigInt() {char x; signed char t[400]; int i; printf("\nNumarul cu semn "); do s=getche(); while((s!='+')&&(s!='-')); n=0; do {x=getche(); t[n]=x-'0'; n++; } while((x>='0')&&(x<='9')); n--; for(i=0;i<n;i++) nr[i]=t[n-i-1]; } //constructor cu initializare prin parametri BigInt::BigInt(char semn,signed char numar[],int dim) {int i; s=semn; n=dim; for(i=0;i<n;i++) nr[i]=numar[n-i-1]; } //transform un int negativ in pozitiv int BigInt::Pozitiv(int x) {int a,vb; a=0; vb=0; while(vb==0) if((x+a)==0) vb=1; else a=a+1; x=a; return x; } //constructor dintr-un nr int obisnuit BigInt::BigInt(int x) {int i; if(x>=0) s='+'…

o aplicatie php localitati romania

//APLICATIA SE REFERA LA BAZA DE DATE SIRUTA

//dragtable.js


/* dragtable v1.0 June 26, 2008 Dan Vanderkam, http://danvk.org/dragtable/ http://code.google.com/p/dragtable/ \Bsortabledraggable\B Instructions: - Download this file - Add <script src="dragtable.js"></script> to your HTML. - Add class="draggable" to any table you might like to reorder. - Drag the headers around to reorder them. This is code was based on: - Stuart Langridge's SortTable (kryogenix.org/code/browser/sorttable) - Mike Hall's draggable class (http://www.brainjar.com/dhtml/drag/) - A discussion of permuting table columns on comp.lang.javascript Licensed under the MIT license. */ // Here's the notice from Mike Hall's draggable script: //***************************************************************************** // Do not remove this notice. // // Copyright 2001 by Mike Hall. // See http…